Cloud
img

Ieškau vietos, kur

Jūsų Vaikas
Būtu Saugus

img

Kur vyksta linksmybės!

Ugdant
Jūsų Vaiką

Apie mus

„Vilnius Montessori“

Mūsų Vilniaus Montessori darželyje mes siekiame ugdyti visapusišką vaiką, taikydami išskirtinį, į vaiką orientuotą ugdymo metodą. Mūsų tikslas – puoselėti visą gyvenimą trunkančią meilę mokymuisi, skatinti savarankiškumą ir ugdyti pagarbą sau bei kitiems. Mes stengiamės sukurti saugią ir palaikančią aplinką, kurioje vaikai galėtų tyrinėti ir augti savo tempu.

Skaityti daugiau

Mes kuriame rūpestingą kiekvienam vaikui

Vilniaus Montessori mokykloje tikime, kad kiekvieno vaiko potencialą reikia puoselėti. Mūsų ugdymo metodas skatina kūrybišką ir įtraukiančią mokymosi aplinką, kurioje vaikai raginami tyrinėti, atrasti ir augti pagal savo galimybes bei tempą.

Mūsų ugdymo programos

Mūsų ugdymo programos

Mūsų autentiškos Montessori programos, skirtos mažyliams ir ikimokyklinukams, suteikia vaikams priemones, reikalingas jų savarankiškam augimui. VMS padeda vaikams atrasti save ir mokytis. Mūsų rūpestinga aplinka padės jūsų vaikui išsiugdyti praktinius gyvenimo įgūdžius ir užauginti ilgalaikę meilę mokymuisi.

img

„Montessori Toddler“ programa yra dinamiška, savarankiška ir įtraukia visus penkis pojūčius į mokymosi procesą. Maži vaikai supažindinami su penkiomis pagrindinėmis „Montessori“ mokymo programos sritimis.

Daugiau informacijos

Mažylių programa 1-3Metų

img

„Montessori Casa“ programoje siūlome vaikams autentišką „Montessori“ mokymosi patirtį – asmeninį požiūrį, kuris traktuoja juos kaip unikalius asmenis.

Daugiau informacijos

„Casa“ programa 3-6Metų

Kodėl verta rinktis VMS?

  1. Kultūrinė įvairovė ir pasaulio pilietiškumas

    Mes vertiname įvairovę ir skatiname kultūrinį sąmoningumą mūsų darželio bendruomenėje. Mūsų ugdymo programa apima veiklas, kurios supažindina su skirtingomis kultūromis, tradicijomis ir kalbomis. Taip vaikai išmoksta vertinti pasaulį, kuriame gyvena. Puoselėdami pasaulio pilietiškumą, mes ruošiame vaikus tapti užjaučiančiais, informuotais ir atsakingais visuomenės nariais.

  2. Į vaiką orientuota mokymosi aplinka

    Mūsų Montessori darželyje pirmiausia atsižvelgiame į kiekvieno vaiko unikalius poreikius ir interesus. Kruopščiai sukurta aplinka skatina savarankiškumą ir tyrinėjimą, leidžia vaikams mokytis savo tempu. Tikime, kad meilė mokymuisi prasideda nuo stipraus pagrindo, o mūsų priemonės ir veiklos žadina smalsumą ir savęs atradimą.

  3. Visapusiškas ugdymas

    Mes taikome holistinį ugdymą, kuris apima ne tik akademinį tobulėjimą, bet ir socialinę, emocinę bei fizinę raidą. Ugdydami kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir problemų sprendimo įgūdžius, mes aprūpiname vaikus gebėjimais, reikalingais šiuolaikiniame pasaulyje.

  4. Kvalifikuoti ir atsidavę pedagogai

    Mūsų Montessori pedagogų komanda yra pasiryžusi sukurti palaikančią ir įtraukiančią mokymosi patirtį. Turėdami gilų vaikų raidos supratimą, mokytojai lydi kiekvieną vaiką jo mokymosi kelyje, skirdami individualų dėmesį ir kurdami bendruomenės jausmą. Mes tikime vaikų įgalinimu pasiekti savo pilną potencialą.

  5. Stipri bendruomenė ir šeimų įsitraukimas

    Esame įsitikinę, kad ugdymas yra namų ir darželio partnerystė. Mūsų bendruomenė stiprinama per reguliarius renginius, dirbtuves ir atvirą bendravimą. Skatiname tėvų įsitraukimą, kad šeimos aktyviai dalyvautų vaiko ugdymo kelyje – tai praturtina visą mokymosi patirtį.

  6. Pasiruošimas ateities mokslams

    Mūsų Montessori darželis parengia vaikus sklandžiai pereiti į pradinę mokyklą ir toliau. Programa pabrėžia kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir savidiscipliną, todėl vaikai tampa ne tik akademiškai pasirengę, bet ir įgiję įgūdžių, kurie padės visą gyvenimą. Mes ugdome aistrą žinioms, kuri išlieka ilgainiui.

Children need healthy, wholesome foods

Healthy Food for Growing Children

By eating family-style and serving themselves, children learn about making healthy choices and the connection between food and community.

Fruits

Vegetables

Grains

Want to know more about us?

Centre Information

img

We believe children learn by building on the knowledge they already have – primarily exhibited through play. Teachers help children learn by creating a rich environment to explore via exciting educational activities.

  1. Image of the child

    Teachers can then shape and build on that knowledge by discovering what children already know through observation, one-on-one conversation, clarification, and invitation to explore the world around them.

  2. Positive Discipline

    Spanking or other methods of corporal punishment are never to be used as a means of disciplining students. This no spanking policy extends to parents with their own children while at school or school sponsored events.

  3. Environment is important

    We like to work and play in attractive surroundings so our buildings are clean, relatively tidy, and pleasing to the eye. The outdoor environments are large, have colourful and interesting gardens, and a variety of activities.

img

Positive, Safe Environment – We are committed to providing an uplifting and positive atmosphere for our children and staff; a fun learning experience in a secure, safe, and loving environment.

  • Leadership – We are committed to lead; developing, monitoring, and empowering our children and our staff to reach their full potential.

  • Excellence – We are committed to achieve the greatest levels of excellence in childcare, in education and in everything we do; being highly professional, innovative, creative, efficient, and effective.

  • Respect – We are committed to building strong, healthy relationships with each other, our children & their families, along with the community through communication and understanding of the cultures around us.

  • Integrity – We are committed to carry out our mission.

We have a focus on recruiting and retaining quality teachers and offer competitive remuneration, good student discipline and relatively small class sizes

Lindsay

Infant Classroom

She has never tired of the “ah-ha” moments and the pride that swells in a little one who is learning to do something for the first time.

avatar
Kate

Infant Classroom

She has never tired of the “ah-ha” moments and the pride that swells in a little one who is learning to do something for the first time.

avatar
Maria

Lead Teacher

Maria has a Masters degree in Early Childhood Education, a Montessori certification for children ages 3-6.

avatar
Maria

Lead Teacher

Maria has a Masters degree in Early Childhood Education, a Montessori certification for children ages 3-6.

avatar

If you have feedback or words of praise that you would like to share, please submit your review at the bottom of this page.

Susisiekite


lt_LTLT