Kaip veikia „Montessori“ medžiagos?
„Montessori“ medžiagos yra naujoviškos praktinės priemonės, specialiai sukurtos vaikų mintims sudominti, tyrinėti ir savarankiškam mokymuisi skatinti. Šios medžiagos yra patrauklios, lengvai naudojamos ir specialiai sukurtos, kad padėtų vaiko vystymuisi ir mokymuisi. Kartu jie sudaro Montessori mokymo programos pagrindą.
Kiekvienoje „Montessori“ medžiagoje pagrindinis dėmesys skiriamas vieno įgūdžio mokymui vienu metu, leidžiant vaikams įsisavinti pagrindines sąvokas kartojant ir praktikuojant. Kaip pažymėjo daktaras „Montessori“, „Niekas neįeina į protą, kas pirmiausia nepatektų per rankas“.
Vaikus su šia medžiaga supažindina apmokytas pedagogas per pagrindinę pamoką, po kurios jie skatinami savarankiškai tyrinėti medžiagą. Baigę medžiagas grąžina į jiems skirtą vietą paruoštoje aplinkoje
Medžiaga pateikiama kruopščiai suplanuota seka, pereinant nuo paprastos iki sudėtingos, ir yra pritaikyta vaiko raidos etapui ir pomėgiams. Šis struktūrinis požiūris užtikrina logišką mokymosi progresą, leidžiantį vaikams palaipsniui ir sistemingai kaupti žinias.
Kuo išskirtinės „Montessori“ medžiagos?
- Praktinės mokymosi priemonės, kurios vienu metu moko vieno įgūdžio
- Sukurta atsižvelgiant į kelis mokymosi stilius
- Ugdykite žinias ir įgūdžius kartodami ir praktikuodami
- Pagaminta iš natūralių medžiagų ir realaus gyvenimo objektų
- Ugdykite savarankiškumą, smulkiąją motoriką ir koncentraciją
- Mokymosi rezultatai, atrasti sprendžiant problemas
- Sukurta, kad vaikai galėtų mokytis patys
- Supaprastinkite abstrakčias sąvokas
Montessori materials
Praktinis mokymasis
„Montessori“ medžiaga yra praktinės mokymosi priemonės, padedančios vaikams atrasti pagrindinius mokymosi rezultatus kartojant ir praktikuojant. Kiekvienoje medžiagoje viena pagrindinė sąvoka suskaidoma į paprastus veiksmus, kuriuos vaikai išmoksta tyrinėdami praktiškai. Dėl šio aspekto „Montessori“ medžiagos yra ypač veiksmingos, nes jos apima ranką ir protą visose mokymosi srityse.

Montessori materials
Klaidos kontrolė
„Montessori“ sukurti naudojant integruotą „klaidų kontrolę“, kuri yra akivaizdi. Ši savybė leidžia vaikams pamatyti savo klaidas ir savarankiškai, kartojant ir praktikuojant, atrasti mokymosi rezultatus. Pavyzdžiui, cilindras su gumbeliais netilps į netinkamą angą, ant stalo gali išsilieti vanduo arba skaičiavimo pabaigoje bus per daug / per mažai daiktų.

Montessori materials
Progresavimo tvarka
„Montessori“ klasėje „Montessori“ medžiaga yra išdėstyta jų mokymo programos srityje ir rodoma iš kairės į dešinę eilės tvarka, nuo lengviausio iki sunkiausio. Ši loginė seka suteikia vaikams aiškų mokymosi kelią, kai jie progresuoja pagal „Montessori“ mokymo programą.

Montessori materials
Smulkūs motoriniai įgūdžiai
„Montessori“ medžiagos skatina kryptingai judėti ir tyrinėti. Dėl šios manipuliacinės savybės jie labai naudingi lavinant smulkiąją motoriką. Šie įgūdžiai yra esminiai subalansuoto požiūrio į ankstyvąjį ugdymą komponentai, nes jie skatina savarankiškumą, susikaupimą ir paruošia vaikus tikram gyvenimui.

Montessori materials
Vienas įgūdis vienu metu
„Montessori“ medžiagos vienu metu moko tik vieno įgūdžio ar koncepcijos. Tai leidžia vaikams giliai įsitraukti į medžiagą, kai jie savo tempu atranda, praktikuojasi ir įsisavina mokymosi rezultatus. Kiekviena medžiaga buvo sukurta atsižvelgiant į visas kitas medžiagas, siekiant palaipsniui plėtoti vaikų žinias ir įgūdžius kiekvienoje dalyko srityje.

Montessori materials
Automatinis mokymas
„Montessori“ medžiagos skirtos naudoti be suaugusiųjų pagalbos. Tai leidžia vaikams atrasti ir įsisavinti kiekvienos medžiagos mokymosi rezultatus kartojant ir savarankiškai praktikuojant.
