Priemonės mūsų klasėse yra padalintos į penkias pažinimo sritis.

Praktinio Gyvenimo Pratimai 

vaikai mokosi atlikti daugybę namų ruošos darbų, pvz.: užsirišti batus, paserviruoti stalą, plauti indus ir pan


Pojūčių lavinimo pratimai

Vaikai ugdosi visus pojūčius, pvz.: regos, lytėjimo, klausos, svorio, temperatūros, uoslės, skonio, stereognostinio pojūčio. Visos juslės yra lavinamos montesorinių priemonių pagalba.


Kalbos ugdymas 

šiurkščių raidelių bei nešiojamo raidyno pagalba vaikai greičiau pradeda pažinti raides, įsisavina taisyklingą raidžių rašymo kryptį. Klasėje gausu žodyną laivinančių ugdomųjų priemonių.


Matematika 

Gausybė matematinių ugdomųjų priemonių ir žaidimų padeda vaikams išmokti kiekių formavimą, skaičius, skaitmenis, pagrindines matematines funkcijas.


Pasaulio pažinimas (biologija, geografija, istorija, menai)

Vaikai turi galimybę dirbti su Lietuvos gyvūnų ir augalų klasifikavimo kortelėmis, pasaulio vėliavomis, gaubliais, dėlioti pasaulio ar žemynų žemėlapius, dirbti su įvairiais kalendoriais ir laikrodžiais. Švęsdami nacionalines ir kultūrines šventes vaikai kalbasi su auklėtojomis apie istoriją ir tradicijas.

Vaikai savarankiškai išsirenka darbelius ir atsineša juos nuo lentynos ant stalo ar darbo kilimėlio. Auklėtoja individualiai dirba su vaiku, parodydama jam kaip reikia dirbti su viena ar kita priemone. Jeigu vaikui reikia pagalbos atliekant vieną ar kitą darbelį, auklėtoja pasiruošusi dar kartą vaikui parodyti tos priemonės pristatymą. Ikimokyklinio amžiaus vaikai dažniausiai mėgsta dirbti individualiai, tačiau klasėje kartais visi kartu susiburia bendrai veiklai. Pedagogo vaidmuo – padėti vaikui vystyti pasitikėjimo savimi jausmą, įkvėpti vaiką. Aukštus akademinius pasiekimus nulemia tai, kad vaikai yra nevaržomi ir mokosi pagal savo individualų ritmą.

Kai vaikas baigia dirbti su priemone, jis tvarkingai susitvarko ir padeda darbelį atgal ant lentynos, kad su juo galėtų dirbti kiti vaikai.